אומנות לחימה

טאקוונדו
טאקוונדו הינה אומנות לחימה קוריאנית וספורט אולימפי. החוג בשיתוף מועדון "אחי יהודה" בראשות המאמן והשופט הבינלאומי אבי כדורי- דאן 8( הדרגה הבכירה בישראל(, מאמן בכיר (וינגייט) ובעל תואר A.B ,יקיר הספורט בירושלים לשנת 2011 וחבר בהיכל התהילה העולמי בטאקוונדו. יחד עם אבי צוות מאמנים ומדריכים מוסמך. 
בחוג עובדים על כושר גופני, ריכוז, נשימה בריאה, קואורדינציה, חיזוק שרירים כללי וספציפי, שווי משקל, מודעות עצמית, בטחון עצמי, תזונה, שריפת שומנים , חינוך וחינוך לספורט בריא, דימוי עצמי, שליטה עצמית, מוטוריקה עדינה וגסה, ירידה במשקל, התמצאות במרחב, יציבה, הגנה עצמית מתקיפות שונות כולל נשק חם וקר. החוג עוזר לילדים/ות עם בעיות קשב וריכוז. הדבר החשוב שיהיה לספורטאים כיף. 
החוג מתאים לכל הגילאים מגיל 3 – 90 לבנים ובנות.

קראטה דו שוטוקאן 
קראטה דו – דרך היד הריקה. זוהי אומנות לחימה יפנית מסורתית. 
אומנות לחימה זו מקנה לילדים ולבוגרים כאחד יכולות רבות: משמעת עצמית | ביטחון עצמי | כושר גופני על כל מרכיביו | קואורדינציה | ובעיקר המון סיפוק והנאה.
האימונים מיועדים לכל הגילאים מגיל 4 ועד 120 בכל הרמות: החל ממתחילים ללא כל רקע ועד למתקדמים בחגורות שחורות. קיימות קבוצות, שמתאימות לכל גיל ולכל דרגה, ובהתאם קיימת תוכנית אימונים שונה לכל קבוצה. כחלק מהחברות בארגון הקראטה היפני JKA במהלך שנת האימונים החניכים משתתפים במחנות אימונים ובסמינרים ארציים ובינלאומיים ובנוסף מייצגים את גילה בתחרויות עירוניות, את ירושלים בתחרויות ארציות ואפילו בתחרויות בין לאומיות. 
פעילות הקראטה מתקיימת בהדרכת יוסי אסרף וארז שטייר – מדריכים מוסמכים על פי חוק הספורט ובעלי ניסיון רב בתחום הקראטה

בית ספר לג'ודו תלפ"ז – גילה 
ג'ודו הוא ספורט אולימפי ושמה של שיטת קרב יפנית שהיא דרך לאימון הגוף וגם דרך לעיצוב האופי. העיסוק בג'ודו מקנה למשתתף ביטחון ושליטה עצמית. הוא מחזק את הנפש, מפתח את המודעות הרגשית, משפר את יכולתו הגופנית ותורם לשיפור בריאותו. 
ביה"ס לג'ודו בהדרכת מאמנים מוסמכים ובהנהלתו של דוד לזמי- דאן 6 בוגר ביה"ס למאמנים בכירים- מכון וינגייט.