אגף חינוך

 

אגף חינוך חובק ומרכז את החינוך בגילה תוך כדי ראיה השכונתית , זיהוי צרכים משותפים, זיהוי מכנים משותפים, ואיגום משאבים למען פרויקטים שונים בנושאי חינוך.  החזון החינוכי שלנו שם את הדגש על חיזוק בתי הספר, טיפוח מצויינות וחוויית הצלחה, עידוד שיח ערכי בשכונה, והרחבת פעילות חינוכית והעשרתית לקהילה.

אגף חינוך מפעיל את תוכנית "מקפצה לעתיד" בתמיכת הקרן לירושלים. במסגרת התוכנית פועלות בתוך בתי ספר בשכונה תוכניות העשרה מתחומי דעת איכותיים במגוון נושאים. התוכנית מנגישה את החינוך הבלתי פורמלי לילדי שכונת גילה,  באמצעות סבסוד חוגי המנהל הקהילתי במסגרת ועדת ההנחות, ומטפחת את אתר הזהות השכונתי ח'רבת ארזה כאתר טבע קהילתי המשלב ארכיאולוגיה מורשת וחינוך.

 אגף חינוך פועל יחד עם התושבים במסגרת ועדת החינוך השכונתית על מנת לדון באספקטים שונים של החינוך בגילה,  ולקדם יחד נושאים בעלי עניין משותף. האגף  מפעיל מרכזי למידה בתוך בתי הספר ומקיים איתם שיתופי פעולה במגוון נושאים. 

 אנו רואים בשיתוף פעולה בין בתי הספר, מעורבות תושבים בנושאי חינוך, ושיתופי פעולה בין קהילות ומגזרים אבן שואבת  לקהילה משגשגת ולהון החברתי של שכונת גילה .

 

לשאלות ופרטים נוספים ניתן ליצור קשר 

עדי שמידט- רכזת פרוייקט מקפצה וחינוך

02-6464117

adismgilo@gilo.matnasim.co.il

 

img