בית הספר לכדורסל - מחלקת הנוער, הפועל ירושלים 

מחלקת הנוער של הפועל ירושלים מזמינה אותך להצטרף למועדון הכדורסל הגדול והמקצועי ביותר בעיר. המחלקה שואפת לקדם את השחקנים בכל תחומי החיים בכלל ובכדורסל בפרט. אנו מחנכים את שחקנינו לאחריות, מחויבות וערכי כבוד האדם ומשקיעים מאמצים מקצועיים משמעותיים על מנת לאפשר לשחקנים להתקדם ולממש את הפוטנציאל המקצועי הטמון בכל אחד. ההשתתפות באימונים מהנה ומפתחת, במהלכה השחקנים לומדים גם לשתף פעולה עם בני קבוצת הגיל, להתמודד עם אתגרים, לשמור על אורח חיים ספורטיבי, בריא ועוד.

בית הספר לכדורגל - בית"ר נורדיה ירושלים

בית הספר לכדורגל של בית"ר נורדיה ירושלים בהובלת המאמן הראשי שי זרגרי וצוות מאמנים מוסמך מעניק את היסודות הנכונים והבסיס המקצועי ביותר שיאפשר לכם בעתיד להפוך לכדורגלנים מקצוענים. בית הספר לכדורגל הוא המסגרת הראשונה של כל שחקן מתחיל ובה הוא רוכש מיומנויות ראשוניות ברמה הטכנית, המקצועית, הקבוצתית וחברתית. במסגרת זו אנו שואפים לפתח ולהעצים את החניכים הן בתחום המקצועי בכדורגל והן בתחום החינוכי-לימודי. ענף הכדורגל מפתח כושר גופני, בטחון עצמי, ערכיות, משמעת, עבודת צוות, עמידה בזמנים, עזרה הדדית, כבוד לזולת וחשוב מכל – כיף והנאה מהמשחק הפופולרי ביותר בעולם! 
שלוחות בית הספר של בית"ר נורדיה ירושלים מפתחות את דור העתיד של הכדורגלנים. 
שחקנים מצטיינים, בעלי פוטנציאל והמעוניינים להתקדם לקבוצות ליגת ההתאחדות לכדורגל של המועדון.

טניס שולחן 
בהדרכת דודיק אלטרץ מאמן מוסמך, אלוף ישראל ושחקן אולימפי וצוות מדריכים מוסמכים מאגודת "הפועל ירושלים" – אגודה מהמובילות בארץ בענף. 
הקבוצה מתחרה בליגות הראשונות בארץ לבוגרים ונוער ובשורותיה אלופי ישראל רבים. 
טניס שולחן הינו ספורט מהנה, ייחודי ומתוחכם המפתח ומשפר: קואורדינציה, כושר גופני, זריזות, עמידה במצבי לחץ, יכולת ריכוז, תכנון מהלכים מראש. 
שחקנים מצטיינים יוכלו בעתיד להשתלב בנבחרות ההישגיות של האגודה. 
« שימו לב, פעילות החוג ממשיכה גם במהלך חודש יולי. מותנה בהרשמה של המשתתף