• מטצ"ים– מדריכים טכנולוגים צעירים. נבחרת יזמות טכנולוגית קהילתית. המשתתפים עוברים קורס הכשרה ומשתבצים כמדריכים צעירים בפעילות החממה וכיזמים טכנולוגים בקהילה.

  • אולימפיאדת החדשנות הבינלאומית לנוער - עבור תלמידי ותלמידות חטיבות הביניים בעלי אורנטצייה טכנולוגית חברתית שיפתחו מיזם טכנולוגי גלובלי בשיתוף עם נבחרות בני גילם מהעולם. במסגרת האולימפיאדה הנבחרת תתנסה בפיתוח מענה טכנולוגי קהילתי המבוסס בינה מלאכותית, תפתח פעולה יזמית מקומית בנושא משבר האקלים ותתמודד מול נבחרות בעולם בתכנית משימות ייחודית. הלימודים באולימפיאדה מתקיימים באנגלית והתכנית כוללת מפגשי אונליין עם נבחרות בני גילם מהעולם. עלות: 800 ש"ח * ניתן להגיש בקשה למלגות תמיכה/הצטיינות.
  •  מרכז המראה - ליזמות נוער - האב טכנולוגי לנוער - במרכז התוכנית, התנסות חווייתית של הילדים ובני הנוער במרכזי יזמות המדמים סביבת עבודה בתעשיית ההייטק, עבודה עם מנטורים מהתעשייה ובמקרים מתאימים, הבאת פרויקט משלב הרעיון לשלב הביצוע שלו בפועל. התוכנית היא יוזמה של משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה, בשיתוף עם החברה למתנ"סים.
  • קורס מייקרים - כלים טכנולוגים ליצרנים צעירים. לכיתות ג'-ו' - מחצית ראשונה טעימות והכשרה בהדפסה בתלת ממד, לייזר, תוכנה, מיקרוביט, רובוטיקה ומחצית שנייה פיתוח בנייה וייצור פרויקטים טכנולוגים מורכבים המשלבים את כל התחומים יחד. בסיום הקורס אירוע הצגת תוצרים מרהיב לקהל הרחב. הפעילות כוללת למידה פעילה, עבודת צוות, היכרות עם טכנולוגיות מתקדמות ומפתחת חשיבה עיצובית ויזמית בעולם הטכנולוגיה והחדשנות. ימי רביעי 17:30-19:00 בחממה. עלות: 190 שח לחודש - קורס שנתי. 
  • קורס תוכנה בשפת פייתון - לכיתה ו' ומעלה קורס מתחילים בתוכנה - היכרות עם יסודות התכנות - משתנים, תנאים, לולאות, פונקציות. היכרות עם חשיבה אלגוריתמית ומבנה הקוד והתנסות בפרויקט גמר רחב של פיתוח מחשבון מתוכנת בצורה עצמאית. ימי רביעי 19:00-21:30 בחממה. עלןת: 190 שח לחודש - קורס שנתי.  
  • נבחרת רובוטיקה FLL  - לגילאי  ה'-ח' - נבחרת רובוטיקה המשתתפת בתחרויות של ארגון FIRST ISRAL. הקבוצה תתמודד עם אתגר העונה של ארגון פירסט הבינלאומי ותתחרה בתחרות רובוטיקה של הארגון. את הפעילות ילווי בני ובנות שנת השירות של ארגון ופירסע ויעניקו לנבחרת גם מרחב חברתי מחבר ומגבש. ימי שני 17:00-19:00 בחממה. עלות: 150 ש"ח לחודש בלבד. 
  • מרכז למידה חדשני מרכז למידה לתגבור לימודי המשלב הכנת עבודות בעזרת ארגז הכלים של החממה. במרחב מחשבים לשימוש המשתתפים ומנחים שעוזרים בהכנת תוצרים ייחודים לבית הספר בעזרת הטכנולוגיות בחממה. 

 

לפרטים נוספים והרשמה לשיעורי ניסיון צרו קשר בטלפון: 050-5877363

או השאירו פרטים בלינק המצורף ונחזור אליכם בהקדם: https://forms.office.com/r/qKp2VqLPwE

 

img