דצמבר 2020 

תושבים יקרים, 

בימים אלה אני מסיים את תפקידי כמנהל המינהל הקהילתי בגילה, לאחר שלוש וחצי שנות ניהול. 

אני מסיים את תפקידי ויוצא לפרישה. 

בתקופה זו שבה ניהלתי את גילה ניתנה לי ההזדמנות להכיר אוכלוסייה מגוונת בעלת תחושת שייכות קהילתית חזקה ותחושת ערבות הדדית. 

שכונה מגוונת החייה בצוותא , חרדים ודתיים לצד חילונים ומסורתיים וזאת מתוך כבוד הדדי ושיתוף פעולה בהשראת רבני השכונה וחברי ההנהלה. 

בפני השכונה אתגרים חדשים לשנים הקרובות: 

1) התחדשות עירונית – תכניות פינוי בינוי במתחמים שונים שיוסיפו כ – 5000 עד 7000 יח"ד ל – 6 השנים הקרובות. 

2) תכנון כניסה של שתי רכבות קלות, אחת להפעלה ב – 3 השנים הקרובות. 

3) הפעלת שלוחה חדשה כמרכז תרבות ואומנות וספורטק חדש בגבעת חזני בחודשים הקרובים. 

4) הקמת מרכז ספורט חדש ב – 5 שנים הקרובות ועוד. 

האתגר המרכזי הניצב היום בפני המינהל הקהילתי מעבר לאתגרים הנ"ל הוא הפעלת התוכניות של המנהל הקהילתי במשבר הקורונה, כאשר מצד אחד תקופות סגר שמשתקות את כל הפעילות השוטפת של המינהל הקהילתי, ומאידך מפעיל מערך חירום לטיפול באוכלוסיות החלשות , משפחות חולות קורונה, ויתר המשפחה שבבידוד, טיפול באוכלוסיית הקשישים בדגש על בודדים ומרותקים ויתר האוכלוסיות החלשות נוער בסיכון, חינוך מיוחד ומשפחות רווחה ועולים. 

אני רוצה להודות לתושבי השכונה על ההזדמנות שניתנה לי להכיר אתכם , בזכותכם למדתי להכיר לעומק את צורכי התושבים ולהסתייע בכם במתן מענים לצרכים אילו. 

נהניתי לקבל חום ואהבה והכרת תודה בכל פעילות המינהל הקהילתי. 

קיבלתי בהבנה גם את אלה שביקרו את פועלי מתוך דאגה משותפת לצורכי התושבים ולמען השכונה. 

תודה לחברי ההנהלה ובמיוחד לעופר איובי היו"ר לשעבר שנתן לי תמיכה וגיבוי בכל פועלי ולכל הפעילים והמתנדבים שממשכים לעזור ולסייע במיוחד בתקופת החרום. 

תודה, ליו"ר הנוכחי בני אלחיני שמלווה אותי בשנה האחרונה לשמור על יציבות המינהל הקהילתי בתקופת חוסר ודאות כספית בניהול המינהל הקהילתי תוך דאגה לעובדים מחד והמשך מתן שרות מיטבי לתושבים. 

ללא צוות המקצועי של המינהל הקהילתי ברשות הסמנכ"לים : אלי מאור, מיקי אברהם ומרגלית גלייזר והצוות הבכיר במנהל הקהילתי שפועלים באחריות , במסירות ובמקצועיות רבה, לא הייתי מסוגל להוביל את המינהל בהישגיו והתמודדות מול האתגרים שצפויים לו בעתיד. 

לסיום, אני רוצה לאחל למנהל הנכנס זוהר יעקובי שימשיך להוביל את המינהל הקהילתי בגילה להצלחות והשיגים חדשים והתמודדות עם האתגרים החדשים הצפויים לשכונה 

שלכם באהבה ,יחיאל לוי 

מנהל המינהל הקהילתי

img