אורגנית

כלי נגינה חשמלי נייד עם מקלדת דומה לקלידי פסנתר. אבל טועה מאוד מי שחושב שאורגנית היא פסנתר קטן. אורגנית מצד אחד דורשת חוש קצב חזק משיעורים ראשונים. מצד שני כלי נגינה הזה מקצר דרך לנגינה עם ליווי אשיר ומגוון. מוזיקה קלאסית מקורית בדרך כלל דורשת איבוד להיכנסותה באורגנית. מאפיינים האלה עושים אורגנית כלי מצוין לאוהבי שירים ומתחילים בגיל מבוגר יותר.

גיטרה

כלי נייד ולא יקר, אם אפשרויות מגוונות. בקונסרבטוריון יש אפשרות ללמוד גיטרה קלאסית, גיטרה חשמלית וגיטרה בס. מומלץ ללמוד מגיל 10. ילדים צעירים יותר יכולים להתחיל בתנאי שידאגו לגיטרה קטנה.

חליל צד

כלי נגינה עם היסטוריה ארוכה, צליל יפה ורפרטואר אשיר. נפוץ בקונסרבטוריון שלנו. מטפח חושים מוזיקליים וקואורדינציה. נגינה בחליל צד דורשת לנשוף הרבה אוויר ובגלל זה מומלץ להתחיל לימודים מגיל 10 ומעלה.

חלילית

או חליל ברוק כלי נגינה ממש עממי שאינו דורש לו מקום בדירה או השקעה כספית לקניה. לימוד חלילית מטפח חושים מוזיקליים, קואורדינציה, קושר נשימה. חלילית מתאים לכל גיל ולכל מנגינה. מצוין לנגינה משותפת.

כינור

כלי אהוב במזרח ומערב עם רפרטואר בלתי סופי לנגינת סולו, בהרכבים ובטח בתזמורת. אין כמו כינור בפיתוח שמיה מוזיקלית. ללימודים מוצלחים דרושים גם רצון, סבלנות וגב חזק. מומלץ (אבל לא חובה) להתחיל ללמוד בגיל צעיר.

סקסופון

כלי נגינה צעיר שהמציאו לפני פחות מ-200 שנה. סקסופון זה לא כלי אחד אלה משפחה שלמה של כלי נשיפה משלבים היתרונות כלי נשיפה מעץ וממתכת. אדולף סקס שהמציא כלים האלה רצה להשלים תזמורת סימפונית. במציות סקסופון נכנס הרבה יותר ככלי לנגינת ג'אז. אצלנו לומדים סקסופוניסטים בגילאים מ- 8 ועד פנסיה.

פסנתר

כלי נגינה רציני ופופולרי שמאפשר לנגן שירים ויצירות מכל הסוגים, כל הסגנונות וכל הרמות. לימוד פסנתר מפתח קואורדינציה, שמיעה מוסיקלית, חוש הקצב ומשמעת עצמית. מומלץ מגיל 5 ועד 120.

תופים

מי שאוהב ג'אז ורוק, לפתח חוש קצב וקואורדינציה מוזמן ללמוד נגינה במערכת תופים. ללימודים ואימונים יש לנו חדר נפרד. תלמידים מתקדמים מצטרפים לאחד מתזמורות שלנו או ללהקת נוער.